Gestió de clients

SAGE CRM

CRM per gestionar i automatitzar els processos de vendes, màrqueting i atenció al client.

Sage CRM us ajuda a generar més oportunitats, incrementar les vendes i tenir clients més satisfets. És la solució necessària per crear relacions més duradores amb els clients actuals, captar clients nous i tancar vendes.

Augmenta la productivitat de la força de vendes i transforma les oportunitats en clients.

Obtingues clients més satisfets gestionant les incidències de forma centralitzada i òptima.

Analitza i millora el rendiment de les campanyes de màrqueting.

Pass Gestió Advance

1000€

 

  • Augmenta la productivitat de la força de vendes i transforma les oportunitats en clients.
  • Garanteix que els teus recursos comercials, de màrqueting i d’atenció al client s’estiguin fent servir per obtenir el màxim rendiment

Millora el rendiment

  • Redueix els costos i millora la productivitat del teu equip de vendes.
  • Augmenta la satisfacció dels clients mitjançant un contacte personalitzat.
  • Garanteix que els teus recursos comercials, de màrqueting i d’atenció al client s’estiguin fent servir per obtenir el màxim rendiment.
  • Redueix el cost de vendes.
  • Redueix el cost d’obtenció de clients potencials nous.
  • Garanteix el compliment de les condicions de servei als teus clients.
  • Minimitza els costos administratius.

Vols  més informació?

Contacta amb nosaltres sense cap compromís