En Sage, ens anticipem als reptes del futur i hem fet un pas de gegant en aquest aspecte, millorant notablement el dia a dia dels teus col·laboradors. Pare això hem creat Sage200 Advance, una solució que millora totes les àrees de la connectivitat , com l’automatització de tasques, la creació de connexions directes amb els bancs i proveïdors o al integració de diferents programaris de treball. Tot això amb un maneig fàcil i intuïtiu, pensat ergonòmicament per millorar l’ús diari.
Beneficis per a pimes
Que volen tenir perfectament connectades totes les seves àrees de treball
Processos conectats
Relaciona i agilitza els processos importants de la teva empresa.
Major productividad
Millora la productivitat de tots els departaments i, per tant, de l’empresa en el seu conjunt.
Major rentabilitat
En tenir més control i anàlisi de la informació augmenta la rendibilitat.
Pressa de decisions simplificada
Totes les àrees del negoci estan en un únic punt, el que facilita la pressa de decisions.
Pensat per a l'usuari
Disseny pensat per a una major agilitat.
Integració amb Office 365
Comparteix la teva informació a One Drive. Podràs gestionar la teva agenda en línia i contactar amb els teus clients o proveïdors a través de Skype.
Obligacions legals al dia
Compleix amb les teves obligacions comptables, legals i fiscals més fàcilment.
Actualitzat
Sistema sempre actualitzat i sense costos operatius
Opcions de personalització
Personalitza la teva solució per adaptar-te als canvis en el teu pime
Funcions senzilles per gestionar tot el teu negoci
Solució de gestió integral modular per a la teva pime que es pot personalitzar per adaptar-se a les teves necessitats amb un manteniment mínim.
Control de les finances
Permet tenir un complet control del pla comptable i treballar en tots els aspectes financers de l’empresa.
Magatzems
Permet tenir un major control dels inventaris gràcies a funcions com la traçabilitat completa de la informació, estoc real i virtual, rendibilitat i evolució dels articles, etc.
Postvenda
Permet controlar els equips tècnics d’assistència gràcies a l’ús d’agendes i assignació de parts.
Gestió comercial
Realitza una gestió completa del cicle de compres i vendes, des de l’aprovisionament fins a la gestió de contractes, expedients i magatzems.
CRM
La solució integral per identificar, captar i fidelitzar als teus clients. Gràcies a Sage 200 advance CRM, coneixeràs l’historial complet de qualsevol client per saber el que necessita en qualsevol moment.
Business Intelligence
Analitza tots els indicadors importants de la teva empresa per poder prendre les decisions més adequades en el moment oportú.
Gestió de producció
Totes les funcions per gestionar la producció de la teva empresa: des definició d’escandalls i centres de treball fins càlcul de minves i residus.
Solucions connectades
Afegeix solucions de mobilitat com Sage Catàleg 2.0 i Sage DigitalDocs per gestionar el teu catàleg de productes i les comandes de clients online i integrar les factures rebudes automàticament.
Gestió de projectes
Defineix el conjunt de tasques i subtasques d’un projecte i fes un seguiment complet i en termini d’acord amb els recursos que tenen assignats.
Laboral i Gestió d’empleats
Sage 200 advance compta amb edicions especials que et permeten gestionar tots els aspectes laborals i el cicle complet dels empleats.
Personalitza la teva solució
Mòduls disponibles a Sage200 advance
Gestió comptable i financera
Aquest mòdul permet gestionar la comptabilitat i tots els aspectes financers de l’empresa.
Gestió comercial
Gestió de tot el procés de compres i vendes, administració dels contractes i expedients, control integral de magatzems i sistema EDI.
Gestió documental
Arxiu de documents en format original o PDF de Sage 200cloud (clients, proveïdors, articles, comandes, ordres de fabricació, projectes, etc.) i d’eines ofimàtiques externes.
Projectes
Control i seguiment de la planificació temporal dels projectes a partir de la definició del conjunt de tasques, la durada d’aquestes i els recursos assignats a elles
Mobilitat
Permet optimitzar el temps gràcies a les seves funcions d’escaneig, càrrega en el núvol, descàrrega i vinculació de documents.
TPV
Aquest mòdul s’adapta a les necessitats específiques de cada comerç, simplifica la feina als usuaris i agilita el procés de venda.
Serveis conectats
Gràcies a les prestacions de connectivitat de la plataforma API, trobaràs solucions que milloraran, la productivitat i el dia a dia de la teva empresa.
Anàlisi d'informació
Eina de business intelligence integrada que simplifica el procés de presa de decisions als responsables de departaments gràcies a l’accés ràpid a la informació.
Comerç electrónic
Integració amb botiga virtual eCommerce pròpia fàcil d’usar i adaptable.
Producció
Gestió de la producció bàsica amb definició d’escandalls i operacions que permet crear les ordres de fabricació i producció avançada, que permet desglossar les ordres de fabricació per ordres de treball.
Business Intelligence
Permet accedir de forma ràpida i pràctica a la informació emmagatzemada en les seves solucions de gestió empresarial.
Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.
Galetes estrictament necessàries
Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.
Si desactiveu aquesta galeta no podrem desar les preferències. Això vol dir que quan visiteu aquest web, haureu d'activar o desactivar les galetes de nou.