Sage 200 Advance

Solució de gestió integral per a la teva pime

En Sage, ens anticipem als reptes del futur i hem fet un pas de gegant en aquest aspecte, millorant notablement el dia a dia dels teus col·laboradors. Pare això hem creat Sage200 Advance, una solució que millora totes les àrees de la connectivitat , com l’automatització de tasques, la creació de connexions directes amb els bancs i proveïdors o al integració de diferents programaris de treball. Tot això amb un maneig fàcil i intuïtiu, pensat ergonòmicament per millorar l’ús diari.

Beneficis per a pimes

Que volen tenir perfectament connectades totes les seves àrees de treball

Processos conectats

Relaciona i agilitza els processos importants de la teva empresa.

Major productividad

Millora la productivitat de tots els departaments i, per tant, de l’empresa en el seu conjunt.

Major rentabilitat

En tenir més control i anàlisi de la informació augmenta la rendibilitat.

Pressa de decisions simplificada

Totes les àrees del negoci estan en un únic punt, el que facilita la pressa de decisions.

Pensat per a l'usuari

Disseny pensat per a una major agilitat.

Integració amb Office 365

Comparteix la teva informació a One Drive. Podràs gestionar la teva agenda en línia i contactar amb els teus clients o proveïdors a través de Skype.

Obligacions legals al dia

Compleix amb les teves obligacions comptables, legals i fiscals més fàcilment.

Actualitzat

Sistema sempre actualitzat i sense costos operatius

Opcions de personalització

Personalitza la teva solució per adaptar-te als canvis en el teu pime

Funcions senzilles per gestionar tot el teu negoci

Solució de gestió integral modular per a la teva pime que es pot personalitzar per adaptar-se a les teves necessitats amb un manteniment mínim.

Control de les finances

Permet tenir un complet control del pla comptable i treballar en tots els aspectes financers de l’empresa.

Magatzems

Permet tenir un major control dels inventaris gràcies a funcions com la traçabilitat completa de la informació, estoc real i virtual, rendibilitat i evolució dels articles, etc.

Postvenda

Permet controlar els equips tècnics d’assistència gràcies a l’ús d’agendes i assignació de parts.

Gestió comercial

Realitza una gestió completa del cicle de compres i vendes, des de l’aprovisionament fins a la gestió de contractes, expedients i magatzems.

CRM

La solució integral per identificar, captar i fidelitzar als teus clients. Gràcies a Sage 200 advance CRM, coneixeràs l’historial complet de qualsevol client per saber el que necessita en qualsevol moment.

Business Intelligence

Analitza tots els indicadors importants de la teva empresa per poder prendre les decisions més adequades en el moment oportú.

Gestió de producció

Totes les funcions per gestionar la producció de la teva empresa: des definició d’escandalls i centres de treball fins càlcul de minves i residus.

Solucions connectades

Afegeix solucions de mobilitat com Sage Catàleg 2.0 i Sage DigitalDocs per gestionar el teu catàleg de productes i les comandes de clients online i integrar les factures rebudes automàticament.

Gestió de projectes

Defineix el conjunt de tasques i subtasques d’un projecte i fes un seguiment complet i en termini d’acord amb els recursos que tenen assignats.

Laboral i Gestió d’empleats

Sage 200 advance compta amb edicions especials que et permeten gestionar tots els aspectes laborals i el cicle complet dels empleats.

Personalitza la teva solució

Mòduls disponibles a Sage200 advance

Gestió comptable i financera

Aquest mòdul permet gestionar la comptabilitat i tots els aspectes financers de l’empresa.

Gestió comercial

Gestió de tot el procés de compres i vendes, administració dels contractes i expedients, control integral de magatzems i sistema EDI.

Gestió documental

Arxiu de documents en format original o PDF de Sage 200cloud (clients, proveïdors, articles, comandes, ordres de fabricació, projectes, etc.) i d’eines ofimàtiques externes.

Projectes

Control i seguiment de la planificació temporal dels projectes a partir de la definició del conjunt de tasques, la durada d’aquestes i els recursos assignats a elles

Mobilitat

Permet optimitzar el temps gràcies a les seves funcions d’escaneig, càrrega en el núvol, descàrrega i vinculació de documents.

TPV

Aquest mòdul s’adapta a les necessitats específiques de cada comerç, simplifica la feina als usuaris i agilita el procés de venda.

Serveis conectats

Gràcies a les prestacions de connectivitat de la plataforma API, trobaràs solucions que milloraran, la productivitat i el dia a dia de la teva empresa.

Anàlisi d'informació

Eina de business intelligence integrada que simplifica el procés de presa de decisions als responsables de departaments gràcies a l’accés ràpid a la informació.

Comerç electrónic

Integració amb botiga virtual eCommerce pròpia fàcil d’usar i adaptable.

Producció

Gestió de la producció bàsica amb definició d’escandalls i operacions que permet crear les ordres de fabricació i producció avançada, que permet desglossar les ordres de fabricació per ordres de treball.

Business Intelligence

Permet accedir de forma ràpida i pràctica a la informació emmagatzemada en les seves solucions de gestió empresarial.

Vols  més informació?

Contacta amb nosaltres sense cap compromís